Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/859
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потапов, В.О. | - |
dc.contributor.author | Донська, Ю.В. | - |
dc.contributor.author | Медведєв, М.В. | - |
dc.contributor.author | Петулько, А.П. | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-28T08:14:13Z | - |
dc.date.available | 2016-09-28T08:14:13Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/859 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати застосування симуляційних освітніх технологій на базі кафедри акушерства та гінекології ДУ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». З метою підвищення якості знань студентів значний час відводиться засвоєнню практичних навичок на сучасному високотехнологічному симуляційному обладнанні. За 2013–2015 навчальні роки на кафедрі було проведено більше 7 тис. навчальних симуляційних тренінгів для студентів IV, V і VI курсів. Аналіз даних показав, що значна частина суб’єктів навчання поліпшила результати виконання завдань модуля базових навиків після проходження тренінгу. Впровадження в навчальний процес навчальних симуляційних тренінгів сприяє якісному оволодінню практичними навичками та більш ефективному формуванню мотивації студентів до навчання | uk_UK |
dc.subject | симуляційне навчання | uk_UK |
dc.subject | високотехнологічне симуляційне обладнання | uk_UK |
dc.subject | навчальні симуляційні тренінги | uk_UK |
dc.title | Досвід фантомно-симуляційного навчання студентів із дисципліни "Акушерство та гінекологія" | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | № 4 (32) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.