Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотапов, В.О.-
dc.contributor.authorДонська, Ю.В.-
dc.contributor.authorМедведєв, М.В.-
dc.contributor.authorПетулько, А.П.-
dc.date.accessioned2016-09-28T08:14:13Z-
dc.date.available2016-09-28T08:14:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/859-
dc.description.abstractУ статті представлено результати застосування симуляційних освітніх технологій на базі кафедри акушерства та гінекології ДУ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». З метою підвищення якості знань студентів значний час відводиться засвоєнню практичних навичок на сучасному високотехнологічному симуляційному обладнанні. За 2013–2015 навчальні роки на кафедрі було проведено більше 7 тис. навчальних симуляційних тренінгів для студентів IV, V і VI курсів. Аналіз даних показав, що значна частина суб’єктів навчання поліпшила результати виконання завдань модуля базових навиків після проходження тренінгу. Впровадження в навчальний процес навчальних симуляційних тренінгів сприяє якісному оволодінню практичними навичками та більш ефективному формуванню мотивації студентів до навчанняuk_UK
dc.subjectсимуляційне навчанняuk_UK
dc.subjectвисокотехнологічне симуляційне обладнанняuk_UK
dc.subjectнавчальні симуляційні тренінгиuk_UK
dc.titleДосвід фантомно-симуляційного навчання студентів із дисципліни "Акушерство та гінекологія"uk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.