Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/859
Назва: Досвід фантомно-симуляційного навчання студентів із дисципліни "Акушерство та гінекологія"
Автори: Потапов, В.О.
Донська, Ю.В.
Медведєв, М.В.
Петулько, А.П.
Ключові слова: симуляційне навчання
високотехнологічне симуляційне обладнання
навчальні симуляційні тренінги
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати застосування симуляційних освітніх технологій на базі кафедри акушерства та гінекології ДУ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». З метою підвищення якості знань студентів значний час відводиться засвоєнню практичних навичок на сучасному високотехнологічному симуляційному обладнанні. За 2013–2015 навчальні роки на кафедрі було проведено більше 7 тис. навчальних симуляційних тренінгів для студентів IV, V і VI курсів. Аналіз даних показав, що значна частина суб’єктів навчання поліпшила результати виконання завдань модуля базових навиків після проходження тренінгу. Впровадження в навчальний процес навчальних симуляційних тренінгів сприяє якісному оволодінню практичними навичками та більш ефективному формуванню мотивації студентів до навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/859
Розташовується у зібраннях:№ 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.