Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/859
Назва: | Досвід фантомно-симуляційного навчання студентів із дисципліни "Акушерство та гінекологія" |
Автори: | Потапов, В.О. Донська, Ю.В. Медведєв, М.В. Петулько, А.П. |
Ключові слова: | симуляційне навчання високотехнологічне симуляційне обладнання навчальні симуляційні тренінги |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати застосування симуляційних освітніх технологій на базі кафедри акушерства та гінекології ДУ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». З метою підвищення якості знань студентів значний час відводиться засвоєнню практичних навичок на сучасному високотехнологічному симуляційному обладнанні. За 2013–2015 навчальні роки на кафедрі було проведено більше 7 тис. навчальних симуляційних тренінгів для студентів IV, V і VI курсів. Аналіз даних показав, що значна частина суб’єктів навчання поліпшила результати виконання завдань модуля базових навиків після проходження тренінгу. Впровадження в навчальний процес навчальних симуляційних тренінгів сприяє якісному оволодінню практичними навичками та більш ефективному формуванню мотивації студентів до навчання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/859 |
Розташовується у зібраннях: | № 4 (32) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.