Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/854
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуранич, Т.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-28T07:50:28Z | - |
dc.date.available | 2016-09-28T07:50:28Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/854 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито необхідність модернізації навчального процесу вивчення фізіології шляхом впровадження інноваційних методів навчання, зокрема віртуального моделювання. Вказана методика може покращити якість вивчення дисципліни та набагато точніше відобразити процеси життєдіяльності в людському організмі | uk_UK |
dc.subject | віртуальні моделі | uk_UK |
dc.subject | фізіологічні функції | uk_UK |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UK |
dc.title | Впровадження віртуальних моделей у навчальний процес вивчення фізіології | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | № 4 (32) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 272.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.