Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлючко, С.С.-
dc.date.accessioned2016-09-28T07:20:27Z-
dc.date.available2016-09-28T07:20:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/851-
dc.description.abstractУ статті шляхом анкетування старших наукових співробітників і студентів кафедри гістології, цитології та ембріології визначені основні підходи до формування принципів проблемно-орієнтованого навчання студентів і його об'єктивного контролю в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій. Впровадження на кафедрі гістології, цитології та ембріології тестового контролю для контролю знань і ситуаційних завдань для оцінки розвитку клінічного мислення дозволяє дати об'єктивну оцінку того, наскільки студенти розуміють зв'язок між теоретичним матеріалом і практичними діями, вміють аналізувати, узагальнювати матеріал і прогнозувати розвиток ситуацій. До безперечних переваг рейтингового контролю віднесено: оцінку результатів окремих ланок роботи, що забезпечує надійність контролю (тестовий контроль і ситуаційні задачі, діагностика 2 мікропрепаратів і електронограми) та задовольняє вимоги змістової і конструктивної валідності (відповідність форм і мети); розгорнутий поточний контроль (об'єднує і реалізує мотиваційну і виховну функції); деталізовану та поетапну процедуру контролюuk_UK
dc.subjectпроблемно-орієнтоване навчанняuk_UK
dc.subjectпедагогічний контрольuk_UK
dc.subjectкомпетенціїuk_UK
dc.subjectкомп'ютерні технологіїuk_UK
dc.titleПринципи організації проблемно-орієнтованого навчання на кафедрі гістології, цитології та ембріології в умовах впровадження сучасних інформаційних технологійuk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf304.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.