Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5070
Назва: Реальне застосування імерсивних технологій у біомедичній освіті
Автори: Мінцер, О. П.
Мохначов, С. І.
Ганинець, П. П.
Сарканич, О. В.
Вембер, Є. В.
Ключові слова: віртуальна реальність
доповнена реальність
змішана реальність
розширена реальність
біомедична освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Медична інформатика та інженерія
Серія/номер: № 1-2(65-66);58-66
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання розроблення, застосування та перспектив імерсивних технологій в охороні здоров’я та біомедичній освіті. Проаналізовано можливості застосування імерсивних технологій у біомедичній освіті, їх переваги та обмеження, а також перспективи подальшого розвитку. Імерсивні технології уже сьогодні є перспективним інструментом для біомедичної практики та освіти. Однак поточні дослідження для здобувачів медичної освіти занадто багато зосереджуються на питаннях, пов’язаних із хірургією та анатомією. Технологія занурення широко прийнята та використовується як у біомедичній практиці, так і в освіті для зменшення існуючих недоліків. Інтерактивна технологія може створити освітній процес, орієнтований на здобувачів (студентів), дозволяючи їм отримати інтерактивний і персоналізований практичний досвід, використовуючи можливість перекладу та портативність пристроїв VR/AR/MR/XR. Відповідно до результатів метааналізів запровадження технології занурення в освітньому процесі може суттєво підвищити показники здатності здобувачів освіти, зокрема студентів і аспірантів, виконувати медичні процедури. З огляду на ці переваги, важливо розглянути можливість широкого впровадження технології занурення в біомедичну практику та освіту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5070
ISSN: 1996-1960
Розташовується у зібраннях:Без назви



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.