Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5068
Назва: Процеси навчання в технологіях штучного інтелекту
Автори: Мінцер, О. П.
Ключові слова: процеси навчання в технологіях штучного інтелекту
концептуалізація
контрольоване машинне навчання
напівконтрольоване навчання
алгоритми класифікації
самоконтрольоване машинне навчання, навчання з підкріпленням
Дата публікації: 2024
Видавництво: Медична інформатика та інженерія
Серія/номер: № 1-2(65-66);4-13
Короткий огляд (реферат): Обговорюються існуючі моделі теорії навчання та пропонується нова трансдисциплінарна модель для представлення ролі штучного інтелекту (ШІ) в удосконаленні процесів навчання та процедурах прийняття рішень. Дослідження присвячено концептуалізації основоположних ідей для моделі, що може стати основою розроблення додатків штучного інтелекту для підтримки процесів навчання на різних рівнях трансферу знань. Результати дослідження виявили, що випадкове використання методу навчання не може забезпечити високі результати трансферу знань, оскільки вкрай важливим є обґрунтована селективна стратегія передавання знань. Розроблення високоякісних і надійних симуляційних середовищ для відпрацювання алгоритмів передавання знань в охороні здоров’я може полегшити розроблення та валідацію методів навчання поза обмежень ретроспективних досліджень. Застосування методів, перевірених у таких симуляційних середовищах у реальних клінічних умовах із одночасним наглядом клініцистів дозволить вирішити проблеми вибору алгоритмів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/5068
ISSN: 1996-1960
Розташовується у зібраннях:Без назви

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Процеси навчання в технологіях штучного інтелекту.pdf302.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.