Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/48
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палагін, О. В. | - |
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Романов, В. О. | - |
dc.contributor.author | Галелюка, І. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-22T08:57:59Z | - |
dc.date.available | 2016-03-22T08:57:59Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | https://www.researchgate.net/publication/279210183 | - |
dc.identifier.issn | 1996-1960 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/48 | - |
dc.description | Розглянуто питання полегшення комунікації викладача та суб'єкта навчання біля ліжка хворого, а також при відда- леному спілкуванні під час дистанційного навчання. Представлена низка напрямів, де запропоновані спеціальні прилади - комунікатори - мають високу практичну значимість. Зокрема, інформаційні комунікатори корисні для підтримки першого контакту при травмах; сімейних лікарів, які стикаються з широким спектром захворювань і травм одразу ж після їх виникнення (досить часто лікарям не вистачає досвіду та знань для оперативного встанов- лення вірогідного діагнозу); в невідкладній медицині при спілкуванні з хворими, які втратили можливість говорити, або пацієнтами з обмеженими можливостями. | uk_UK |
dc.publisher | Медична інформатика та інженерія. | uk_UK |
dc.subject | трансфер знань | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | проблеми когнітивізму | uk_UK |
dc.subject | комунікатори | uk_UK |
dc.subject | безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів. | uk_UK |
dc.title | КОНГРУЕНТНІ РІШЕННЯ ЗАВДАНЬ ТРАНСФЕРУ ЗНАНЬ ТА ПРОБЛЕМ КОГНІТИВІЗМУ ПРИ МЕДИЧНИХ КОМУНІКАЦІЯХ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5649e12908ae127ff98658ab.pdf | 314.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.