Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаривончик, Д.В.-
dc.date.accessioned2023-12-05T16:07:47Z-
dc.date.available2023-12-05T16:07:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2223-6775-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4818-
dc.description.abstractМедична освіта та охорона здоров’я є ключовими компонентами суспільного розвитку, добробуту та благополуччя громадян. Останнім часом Україна стикається зі значними викликами (глобальна пандемія COVID-19, війна), які потребують не тільки реакції, а й стратегічного планування для їх розв’язання. У відповідь на ці виклики наша держава має адаптувати медичну освіту до сучасних вимог охорони здоров’я нації, з урахуванням сучасних реалій та поточних проблем. Ефективна адаптація передбачає аналіз медичної освіти в Україні, аспектів та факторів, що на неї впливають, переформатування навчання з традиційного очного на дистанційне, забезпечення інструментами для здійснення таких змін (освітніх програм, порталів). Авторами встановлено, що вітчизняна медична освіта, яка впроваджувалась і формувалась протягом багатьох років, є успішною і дієвою, проте вимагає перегляду та адаптації з урахуванням технічних, соціокультурних та психологічних факторів. Одним із важливих етапів адаптації є перехід медичних університетів на дистанційну форму навчання, який сьогодні став вимушеним кроком для багатьох закладів вищої освіти. Досліджено, що такий формат освітнього процесу є загалом дієвим та ефективним, незважаючи на низку притаманних йому недоліків, які, однак, поступаються існуючим перевагам. Аналіз наявних освітніх платформ та програм засвідчив, що з їх використанням дистанційна освіта буде не тільки успішною, а й цікавою та різноманітною для всіх учасників освітнього процесу. Наукова новизна отриманих результатів полягає в запровадженні новаторських підходів до викладання, які засновані на теоретичній та практичній цінності учасників освітнього процесу та є важливою частиною адаптації медичної освіти до сучасних вимог охорони здоров’я нації. Важливо збалансувати їх застосування для розвитку та досягнення максимальної ефективності медичних фахівців. Авторами запропоновано низку трансформаційних заходів, які спрямовані як на покращення навчання студентів медичних факультетів, так і на вдосконалення медичної освіти та підвищення рівня охорони здоров’я нації загалом.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмедична освітаuk_UK
dc.subjectохорона здоров’яuk_UK
dc.titleАдаптація медичної освіти до вимог сучасного здоров'я нації: український контекстuk_UK
dc.title.alternativeВаривончик Д. В., Камінський В. В., Скоробогатова О. В. Адаптація медичної освіти до вимог сучасного здоров'я нації: український контекст. Перспективи та інновації науки. Серія «Медицина». 2023. № 15 (33). С. 1026 – 1040. URL: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-15(33)-1026-1040uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медицини праці, психофізіології та медичної екології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7549-Текст статті-7593-1-10-20231201.pdf337.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.