Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4818
Назва: Адаптація медичної освіти до вимог сучасного здоров'я нації: український контекст
Інші назви: Варивончик Д. В., Камінський В. В., Скоробогатова О. В. Адаптація медичної освіти до вимог сучасного здоров'я нації: український контекст. Перспективи та інновації науки. Серія «Медицина». 2023. № 15 (33). С. 1026 – 1040. URL: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-15(33)-1026-1040
Автори: Варивончик, Д.В.
Ключові слова: медична освіта
охорона здоров’я
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Медична освіта та охорона здоров’я є ключовими компонентами суспільного розвитку, добробуту та благополуччя громадян. Останнім часом Україна стикається зі значними викликами (глобальна пандемія COVID-19, війна), які потребують не тільки реакції, а й стратегічного планування для їх розв’язання. У відповідь на ці виклики наша держава має адаптувати медичну освіту до сучасних вимог охорони здоров’я нації, з урахуванням сучасних реалій та поточних проблем. Ефективна адаптація передбачає аналіз медичної освіти в Україні, аспектів та факторів, що на неї впливають, переформатування навчання з традиційного очного на дистанційне, забезпечення інструментами для здійснення таких змін (освітніх програм, порталів). Авторами встановлено, що вітчизняна медична освіта, яка впроваджувалась і формувалась протягом багатьох років, є успішною і дієвою, проте вимагає перегляду та адаптації з урахуванням технічних, соціокультурних та психологічних факторів. Одним із важливих етапів адаптації є перехід медичних університетів на дистанційну форму навчання, який сьогодні став вимушеним кроком для багатьох закладів вищої освіти. Досліджено, що такий формат освітнього процесу є загалом дієвим та ефективним, незважаючи на низку притаманних йому недоліків, які, однак, поступаються існуючим перевагам. Аналіз наявних освітніх платформ та програм засвідчив, що з їх використанням дистанційна освіта буде не тільки успішною, а й цікавою та різноманітною для всіх учасників освітнього процесу. Наукова новизна отриманих результатів полягає в запровадженні новаторських підходів до викладання, які засновані на теоретичній та практичній цінності учасників освітнього процесу та є важливою частиною адаптації медичної освіти до сучасних вимог охорони здоров’я нації. Важливо збалансувати їх застосування для розвитку та досягнення максимальної ефективності медичних фахівців. Авторами запропоновано низку трансформаційних заходів, які спрямовані як на покращення навчання студентів медичних факультетів, так і на вдосконалення медичної освіти та підвищення рівня охорони здоров’я нації загалом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4818
ISSN: 2223-6775
Розташовується у зібраннях:Кафедра медицини праці, психофізіології та медичної екології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7549-Текст статті-7593-1-10-20231201.pdf337.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.