Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4471
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Мохначов, С. І. | - |
dc.contributor.author | Шевченко, Я. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-01T11:27:01Z | - |
dc.date.available | 2023-02-01T11:27:01Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4471 | - |
dc.description.abstract | Представлено тренди розвитку систем оцінювання трансферу знань у аспірантів в умовах широкого впровадження інформаційних технологій. Дослідження спрямовано на оцінювання якості підготовки аспірантів із використанням нових метричних підходів до трансферу знань. Проаналізовано результати тестування 77 аспірантів, які навчались у НУОЗ України імені П. Л. Шупика протягом 2021-2022 навчального року. Особливостями аналізу була акцентуація перевірки знань та ефективність трансферу знань стосовно технології діагностики станів людини, моніторинг станів здоров’я, прогнозування, виявлення ризиків і конфаундерів за допомогою комплексу клінічних, інструментальних і лабораторних методів дослідження. Пильна увага приділялась засвоєнню основних понять мобільної та персоніфікованої медицини, системної біомедицини, а також комунікаційних когнітивних проблем в охороні здоров’я. З нових позицій розглядалось вивчення принципів трансдисциплінарності в охороні здоров’я. Релевантність і пертинентність оцінювалися когнітивними методами. В якості показника валідності застосовувався коефіцієнт варіації Пірсона. Математичну обробку даних виконано з використанням статистичних програм Statistica, Microsoft Excel 2016 та Statgraphics for Windows. У результаті дослідження показано, що показники якості підготовки при мобільному навчанні мають тенденцію до зниження з 88,8±5,3 % до 84,0±5,4 % (статистично, однак, не вірогідно, р>0,05). Спостерігалось невірогідне зменшення значень показників валідності, пертинентності та релевантності засвоєння знань, а також інтегральної якості трансферу знань при мобільному навчанні (р>0,05). Важливо розробляти такі оціночні завдання, що відповідають системі високого рівня, ефективно використовуючи структуру оцінювання. | uk_UK |
dc.subject | оцінювання знань аспірантів | uk_UK |
dc.subject | тренди розвитку | uk_UK |
dc.subject | метричні підходи в оцінюванні трансферу знань | uk_UK |
dc.subject | когнітивні методи | uk_UK |
dc.subject | релевантність та пертинентність процедур оцінювання | uk_UK |
dc.title | ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ У СИСТЕМАХ ПІДГОТОВКИ АСПІРАНТІВ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MII_02(57-58)_2022-01-02-77-81.pdf | 311.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.