Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorБабінцева, Л. Ю.-
dc.contributor.authorСуханова, О. О.-
dc.date.accessioned2023-02-01T11:22:04Z-
dc.date.available2023-02-01T11:22:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4470-
dc.description.abstractРозглянуто дискусійні питання створення портфоліо лікаря під час безперервного професійного розвитку. Особливу увагу приділено питанням оцінювання інформації, що аналізується. Показано, що для забезпечення адекватного механізму оцінювання багатовимірної інформації у портфоліо лікаря можливе використання методів інтелектуального аналізу великих даних. Дослідження спрямовано на обґрунтування передумов для створення портфоліо нового типу шляхом використання методів інтелектуального аналізу багатовимірної інформації, що вноситься в портфоліо, а також формування моделей і когнітивних структур, які мають стати центральною подією в особистісно-орієнтованому активному навчанні. З метою прискорення оцінювання компетентності лікаря та корекції траєкторії його навчання під час безперервного професійного розвитку обумовлена необхідність застосування механізмів пріоритетності за допомогою стратегії сегментації інформації VEN (Vital Essential Non-essential). Внесенню інформації в портфоліо повинно передувати визначення семантичної еквівалентності наявних даних про отримання та засвоєння знань. При аналізі й упорядкуванні інформації у портфоліо запропоновано використовувати ансамбль підходів – поєднання відразу декількох алгоритмів, що функціонують одночасно та надають можливість виправляти можливі помилки. Також запропоновано алгоритм прийняття рішень при аналізі попередньої інформації у портфоліо.uk_UK
dc.subjectпортфоліо лікаряuk_UK
dc.subjectкогнітивні структуриuk_UK
dc.subjectбезперервний професійний розвитокuk_UK
dc.subjectінтелектуальні алгоритми аналізу інформаціїuk_UK
dc.subjectвеликі даніuk_UK
dc.subjectкореферентність медичної інформаціїuk_UK
dc.titleЛОГІКА КОНКОРДАЦІЇ ПОКАЗНИКІВ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ У ПОРТФОЛІО ЛІКАРЯuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MII_02(57-58)_2022-01-02-56-63.pdf434.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.