Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4470
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Бабінцева, Л. Ю. | - |
dc.contributor.author | Суханова, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-01T11:22:04Z | - |
dc.date.available | 2023-02-01T11:22:04Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4470 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто дискусійні питання створення портфоліо лікаря під час безперервного професійного розвитку. Особливу увагу приділено питанням оцінювання інформації, що аналізується. Показано, що для забезпечення адекватного механізму оцінювання багатовимірної інформації у портфоліо лікаря можливе використання методів інтелектуального аналізу великих даних. Дослідження спрямовано на обґрунтування передумов для створення портфоліо нового типу шляхом використання методів інтелектуального аналізу багатовимірної інформації, що вноситься в портфоліо, а також формування моделей і когнітивних структур, які мають стати центральною подією в особистісно-орієнтованому активному навчанні. З метою прискорення оцінювання компетентності лікаря та корекції траєкторії його навчання під час безперервного професійного розвитку обумовлена необхідність застосування механізмів пріоритетності за допомогою стратегії сегментації інформації VEN (Vital Essential Non-essential). Внесенню інформації в портфоліо повинно передувати визначення семантичної еквівалентності наявних даних про отримання та засвоєння знань. При аналізі й упорядкуванні інформації у портфоліо запропоновано використовувати ансамбль підходів – поєднання відразу декількох алгоритмів, що функціонують одночасно та надають можливість виправляти можливі помилки. Також запропоновано алгоритм прийняття рішень при аналізі попередньої інформації у портфоліо. | uk_UK |
dc.subject | портфоліо лікаря | uk_UK |
dc.subject | когнітивні структури | uk_UK |
dc.subject | безперервний професійний розвиток | uk_UK |
dc.subject | інтелектуальні алгоритми аналізу інформації | uk_UK |
dc.subject | великі дані | uk_UK |
dc.subject | кореферентність медичної інформації | uk_UK |
dc.title | ЛОГІКА КОНКОРДАЦІЇ ПОКАЗНИКІВ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ У ПОРТФОЛІО ЛІКАРЯ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MII_02(57-58)_2022-01-02-56-63.pdf | 434.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.