Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4397
Назва: КОНТАКТНА КОРЕКЦІЯ МІОПІЇ У ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ. ВІДДАЛЕНІ ТЕРМІНИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Автори: Алеєва, Н. М.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Р45 «СВОЄ ДИТИНСТВО ТРЕБА БАЧИТИ`21»: науково-практична конференція дитячих офтальмологів та оптометристів України з міжнародною участю 11 червня 2022 року: збірник праць / під редакцією професора С. О. Рикова // Київ. – 2022.
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Раннє застосування контактної корекції вродженої міопії і астигматизму у дітей і підлітків сприяє соціальній реабілітації. До переваг контактної корекції відносять також постійність корекції аметропії, відсутність періодів з нечітким ретинальним зображенням, що спостерігається при застосуванні окулярів. Мета. Вивчити ефективність контактної корекції міопії у дітей шкільного віку у віддалені терміни спостереження. Матеріал і методи. Під спостереженням знаходилося 84 дитини (168 очей) віком від 6 до 16 років з міoпічною маніфестнoю рефракцією та астигматизмом, у яких використовували м'які силікон-гідрогелеві, асферичні контактні лінзи для корекції аметропії. У цих пацієнтів було проведено дослідження гостроти зору, показників об'єктивної та суб'єктивної клінічної рефракції, аксіальної довжини ока, товщини та діаметру рогівки, показників кератометрії, а також форометричних даних (акомодація, вергенція, диспаратні ділянки окорухового апарату та їх взаємодія) в ранні та пізні строки спостереження. Для подання кількісних показників розраховувалося середнє значення змінної (М), стандартне відхилення (± Ϭ). Для визначення статистичної значущості відмінностей середніх значень в двох незалежних групах використовували t критерій Стьюдента. Нульову гіпотезу про відсутність ефекту відкидали і відмінності між показниками вважали статистично значущими при рівні значущості р <0,05. Термін спостереження – 3 роки. 7 Результати. При застосуванні контактної корекції у дітей шкільного віку з міопією та міопічним астигматизмом статистично значуще через 3 роки спостережень спостерігалося підвищення: некоригованої гостроти зору на 47% (t=5,2; p<0,01), коригованої гостроти зору на 8% (t=9,3; p<0,01), показника сфероеквіваленту на 17% (t=3,7; p<0,01), довжини передньо-заднього відрізку ока на 4% (t=7,1; p<0,01), амплітуди акомодації на 27% (t=14,6, p<0,01), негативної частини відносної акомодації на 17% (t=7,3, p<0,01), позитивної частини відносної акомодації на 32% (t=7,1, p<0,01), гнучкості акомодації на 35% (t=14,2, p<0,01), співвідношення акомодаціоної конвергенції до акомодації на 19% (t=3,4, p<0,01), гостроти стереозору на 56% (t=4,1; p<0,01), а також зменшення: показника кератометрії у сильному меридіані на 2% (t=5,2; p<0,01), затримки акомодаційної відповіді на 33% (t=14,2, p<0,01), форії вдалину на 16% (t=10,1, p<0,01), форії зблизька на 16% (t=11,3, p<0,01). Висновки. При застосуванні контактної корекції у дітей шкільного віку з міопією та міопічним астигматизмом статистично значуще через 3 роки спостережень спостерігалося підвищення: некоригованої гостроти зору на 47% (t=5,2; p<0,01), коригованої гостроти зору на 8% (t=9,3; p<0,01), показника сфероеквіваленту на 17% (t=3,7; p<0,01), довжини передньо-заднього відрізку ока на 4% (t=7,1; p<0,01), амплітуди акомодації на 27% (t=14,6, p<0,01), негативної частини відносної акомодації на 17% (t=7,3, p<0,01), позитивної частини відносної акомодації на 32% (t=7,1, p<0,01), гнучкості акомодації на 35% (t=14,2, p<0,01), співвідношення акомодаціоної конвергенції до акомодації на 19% (t=3,4, p<0,01), гостроти стереозору на 56% (t=4,1; p<0,01), а також зменшення: показника кератометрії у сильному меридіані на 2% (t=5,2; p<0,01), затримки акомодаційної відповіді на 33% (t=14,2, p<0,01), форії вдалину на 16% (t=10,1, p<0,01), форії зблизька на 16% (t=11,3, p<0,01)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4397
Розташовується у зібраннях:Кафедра офтальмології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК-ПРАЦЬ-СВОЄ-ДИТИНСТВО-ТРЕБА-БАЧИТИ-2022.pdf934.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.