Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4376
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бенца, Т.М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-20T17:57:10Z | - |
dc.date.available | 2022-11-20T17:57:10Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4376 | - |
dc.description.abstract | Інтерактивний метод навчання із використанням конкретних випадків із практики допомагає наблизити освітній процес до реалістичності шляхом аналізу та обговорення. Цінність кейс-методу полягає в одночасному відображенні практичної проблеми з актуалізацією певного комплексу знань, що поєднує навчальні, аналітичні та виховні аспекти. Цей досвід можна повторювати за необхідності і освоювати індивідуально у зручному темпі за допомогою інформаційно-освітніх веб-технологій. Таким чином, ефективність навчального процесу підвищується | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Матеріали ІІ науково-практичної інтернет-конференції «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині» (м. Чернівці, 22.06.2022 р.). – Чернівці, 2022. – С. 358-359 | uk_UK |
dc.subject | Інтерактивний метод навчання | uk_UK |
dc.subject | кейс-метод | uk_UK |
dc.subject | лікарі-інтерни терапевти | uk_UK |
dc.title | Інтерактивний метод навчання у підготовці лікарів-інтернів-терапевтів | uk_UK |
dc.type | Thesis | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра терапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтерактивний метод навчання у підготовці лікарів інтернів терапевтів.pdf | 178.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.