Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4376
Назва: | Інтерактивний метод навчання у підготовці лікарів-інтернів-терапевтів |
Автори: | Бенца, Т.М. |
Ключові слова: | Інтерактивний метод навчання кейс-метод лікарі-інтерни терапевти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Матеріали ІІ науково-практичної інтернет-конференції «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині» (м. Чернівці, 22.06.2022 р.). – Чернівці, 2022. – С. 358-359 |
Короткий огляд (реферат): | Інтерактивний метод навчання із використанням конкретних випадків із практики допомагає наблизити освітній процес до реалістичності шляхом аналізу та обговорення. Цінність кейс-методу полягає в одночасному відображенні практичної проблеми з актуалізацією певного комплексу знань, що поєднує навчальні, аналітичні та виховні аспекти. Цей досвід можна повторювати за необхідності і освоювати індивідуально у зручному темпі за допомогою інформаційно-освітніх веб-технологій. Таким чином, ефективність навчального процесу підвищується |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4376 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра терапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтерактивний метод навчання у підготовці лікарів інтернів терапевтів.pdf | 178.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.