Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4376
Назва: Інтерактивний метод навчання у підготовці лікарів-інтернів-терапевтів
Автори: Бенца, Т.М.
Ключові слова: Інтерактивний метод навчання
кейс-метод
лікарі-інтерни терапевти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Матеріали ІІ науково-практичної інтернет-конференції «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині» (м. Чернівці, 22.06.2022 р.). – Чернівці, 2022. – С. 358-359
Короткий огляд (реферат): Інтерактивний метод навчання із використанням конкретних випадків із практики допомагає наблизити освітній процес до реалістичності шляхом аналізу та обговорення. Цінність кейс-методу полягає в одночасному відображенні практичної проблеми з актуалізацією певного комплексу знань, що поєднує навчальні, аналітичні та виховні аспекти. Цей досвід можна повторювати за необхідності і освоювати індивідуально у зручному темпі за допомогою інформаційно-освітніх веб-технологій. Таким чином, ефективність навчального процесу підвищується
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4376
Розташовується у зібраннях:Кафедра терапії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.