Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMyroshnychenko, Mykhailo-
dc.contributor.authorDyadyk, Olena-
dc.contributor.authorKapustnyk, Nataliia-
dc.contributor.authorTorianyk, Inna-
dc.contributor.authorBorzenkova, Iryna-
dc.contributor.authorOmelchenko, Olha-
dc.contributor.authorSelivanova, Larisa-
dc.date.accessioned2022-01-04T18:52:44Z-
dc.date.available2022-01-04T18:52:44Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.issn2273-2640-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/4030-
dc.description.abstractThe COVID-19 pandemic in Ukraine has affected almost all aspects and levels of medical education (undergraduate and postgraduate), becoming an active incentive for the revision of traditional methods and transition to digital education. Digitalization of medical education implies introduction of digital technologies into the educational process, transferring education to a digital format...uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherInternational Conference “Crises and challenges for national and world economies: economic and cultural implications”. Regional Innovations. P. 141-143uk_UK
dc.relation.ispartofseriesspecial issue;2-
dc.subjectCOVID-19uk_UK
dc.subjectmedical educationuk_UK
dc.subjectundergraduate and postgraduate educationuk_UK
dc.titleMEDICAL UNDERGRADUATE AND POSTGRADUATE EDUCATION IN UKRAINE IN THE CONTEXT OF THE COVID-19 PANDEMIC: ANALYSIS OF THE PROBLEMuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра патологічної та топографічної анатомії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогика_141 стр.pdf475.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.