Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorБабінцева, Л. Ю.-
dc.contributor.authorСуханова, О. О.-
dc.contributor.authorШевцова, О. М.-
dc.contributor.authorГанинець, П. П.-
dc.contributor.authorСарканич, О. В.-
dc.contributor.authorМалярчук, К. А.-
dc.date.accessioned2021-11-24T08:08:45Z-
dc.date.available2021-11-24T08:08:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3915-
dc.description.abstractРозглянуті можливості проектного та дуального навчання в медичній освіті. Підкреслена їх принципіальна перспективність й доцільність використання в медичній освіті. В висновках також підкреслюється те, що сьогодення вимагає невідкладного реформування форм освіти та технологій передачі знань.uk_UK
dc.subjectпроектна освітаuk_UK
dc.subjectдуальне навчанняuk_UK
dc.subjectдипломне та післядипломна медична освітаuk_UK
dc.subjectсамонавчанняuk_UK
dc.titleПРОЄКТНЕ ТА ДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК НАЙВАЖЛИВІШІ ЕЛЕМЕНТИ СУЧАСНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОЄКТНЕ ТА ДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК НАЙВАЖЛИВІШІ.pdf105.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.