Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/387
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клочан, С.М. | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-01T13:35:20Z | - |
dc.date.available | 2016-07-01T13:35:20Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/387 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено досвід використання діагностичних моделей у навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології. Підкреслена значущість використання діагностичних моделей на практичних і семінарських заняттях для підвищення ефективності розуміння та засвоєння навчального матеріалу лікарями-курсантами, а також здійснення відповідного контролю та оцінки виконання практичних навичок як на практичних заняттях, так і під час складання іспитів. | uk_UK |
dc.subject | діагностична модель щелепи, навчаль ний процес, ефективність навчання, | uk_UK |
dc.subject | практичні навички | uk_UK |
dc.subject | контроль навчання | uk_UK |
dc.title | Досвід використання діагностичних моделей щелеп у навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра ортопедичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140_142.pdf | 280.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.