Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3868
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сарканич, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T10:44:19Z | - |
dc.date.available | 2021-11-18T10:44:19Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3868 | - |
dc.description.abstract | Обговорено питання безперервного професійного розвитку реабілітологів, лікарів санаторно-курортного профілю. Про- аналізовано можливості дистанційної освіти та особливості оцінювання компетентностей і знань лікарів у мобільній ме- дицині. Дослідження спрямовано на обґрунтування стратегії навчальних програм реабілітологів і оцінювання можливості дистанційної перевірки знань. Запропоновано для завдань навчання лікарів санаторно-курортного спрямування користу- ватися логікою побудови ієрархії клінічних даних — онтологічних моделей. Створено реабілітаційно-орієнтовану онтологію, що надає необхідні пояснення та забезпечує можливості персоналізації, засновані на структурних зв’язках між клінічними поняттями в онтології. Віддалене надання медичної допомоги можливе за умови відповідної концептуалізації, що базуєть- ся на принципах обґрунтування сталих станів, тригерно-каскадних уявленнях, використання онтологій знань. На післяди- пломному етапі освіти лікаря – спеціаліста дистанційне навчання повинно стати важливою частиною навчального процесу. Спілкування з пацієнтами, й особливо людьми з інвалідністю, накладає особливі вимоги на реабілітологів стосовно їхньої професійної підготовки в питаннях дотримання правил етики та деонтології. Удосконалення знань морально-етичних і де- онтологічних основ спілкування з пацієнтами та особливостей психологічного стану людей із інвалідністю сприятимуть без- конфліктній атмосфері процесів лікування та відновлення здоров’я пацієнтів. Загальне поширення інформації не гарантує її якості та достовірності, хоча й сприяє формуванню більш свідомих і самостійних спеціалістів. Традиційна комунікаційна модель освіти поступилася місцем більш відкритим і партисипативним моделям, у рамках яких лікарі, діючи в широкому діапазоні навчальних середовищ і мереж, обмінюються інформацією та знаннями з іншими учасниками.. | uk_UK |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UK |
dc.subject | безперервний професійний розвиток лікарів-реабілітологів | uk_UK |
dc.subject | курортна допомога | uk_UK |
dc.subject | формальна | uk_UK |
dc.subject | неформальна та інформальна освіта | uk_UK |
dc.subject | зворотний зв’язок | uk_UK |
dc.subject | оцінювання компетентностей | uk_UK |
dc.title | СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.