Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарканич, О. В.-
dc.date.accessioned2021-11-18T10:44:19Z-
dc.date.available2021-11-18T10:44:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3868-
dc.description.abstractОбговорено питання безперервного професійного розвитку реабілітологів, лікарів санаторно-курортного профілю. Про- аналізовано можливості дистанційної освіти та особливості оцінювання компетентностей і знань лікарів у мобільній ме- дицині. Дослідження спрямовано на обґрунтування стратегії навчальних програм реабілітологів і оцінювання можливості дистанційної перевірки знань. Запропоновано для завдань навчання лікарів санаторно-курортного спрямування користу- ватися логікою побудови ієрархії клінічних даних — онтологічних моделей. Створено реабілітаційно-орієнтовану онтологію, що надає необхідні пояснення та забезпечує можливості персоналізації, засновані на структурних зв’язках між клінічними поняттями в онтології. Віддалене надання медичної допомоги можливе за умови відповідної концептуалізації, що базуєть- ся на принципах обґрунтування сталих станів, тригерно-каскадних уявленнях, використання онтологій знань. На післяди- пломному етапі освіти лікаря – спеціаліста дистанційне навчання повинно стати важливою частиною навчального процесу. Спілкування з пацієнтами, й особливо людьми з інвалідністю, накладає особливі вимоги на реабілітологів стосовно їхньої професійної підготовки в питаннях дотримання правил етики та деонтології. Удосконалення знань морально-етичних і де- онтологічних основ спілкування з пацієнтами та особливостей психологічного стану людей із інвалідністю сприятимуть без- конфліктній атмосфері процесів лікування та відновлення здоров’я пацієнтів. Загальне поширення інформації не гарантує її якості та достовірності, хоча й сприяє формуванню більш свідомих і самостійних спеціалістів. Традиційна комунікаційна модель освіти поступилася місцем більш відкритим і партисипативним моделям, у рамках яких лікарі, діючи в широкому діапазоні навчальних середовищ і мереж, обмінюються інформацією та знаннями з іншими учасниками..uk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectбезперервний професійний розвиток лікарів-реабілітологівuk_UK
dc.subjectкурортна допомогаuk_UK
dc.subjectформальнаuk_UK
dc.subjectнеформальна та інформальна освітаuk_UK
dc.subjectзворотний зв’язокuk_UK
dc.subjectоцінювання компетентностейuk_UK
dc.titleСУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.