Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3868
Назва: СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ
Автори: Сарканич, О. В.
Ключові слова: інформаційні технології
безперервний професійний розвиток лікарів-реабілітологів
курортна допомога
формальна
неформальна та інформальна освіта
зворотний зв’язок
оцінювання компетентностей
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Обговорено питання безперервного професійного розвитку реабілітологів, лікарів санаторно-курортного профілю. Про- аналізовано можливості дистанційної освіти та особливості оцінювання компетентностей і знань лікарів у мобільній ме- дицині. Дослідження спрямовано на обґрунтування стратегії навчальних програм реабілітологів і оцінювання можливості дистанційної перевірки знань. Запропоновано для завдань навчання лікарів санаторно-курортного спрямування користу- ватися логікою побудови ієрархії клінічних даних — онтологічних моделей. Створено реабілітаційно-орієнтовану онтологію, що надає необхідні пояснення та забезпечує можливості персоналізації, засновані на структурних зв’язках між клінічними поняттями в онтології. Віддалене надання медичної допомоги можливе за умови відповідної концептуалізації, що базуєть- ся на принципах обґрунтування сталих станів, тригерно-каскадних уявленнях, використання онтологій знань. На післяди- пломному етапі освіти лікаря – спеціаліста дистанційне навчання повинно стати важливою частиною навчального процесу. Спілкування з пацієнтами, й особливо людьми з інвалідністю, накладає особливі вимоги на реабілітологів стосовно їхньої професійної підготовки в питаннях дотримання правил етики та деонтології. Удосконалення знань морально-етичних і де- онтологічних основ спілкування з пацієнтами та особливостей психологічного стану людей із інвалідністю сприятимуть без- конфліктній атмосфері процесів лікування та відновлення здоров’я пацієнтів. Загальне поширення інформації не гарантує її якості та достовірності, хоча й сприяє формуванню більш свідомих і самостійних спеціалістів. Традиційна комунікаційна модель освіти поступилася місцем більш відкритим і партисипативним моделям, у рамках яких лікарі, діючи в широкому діапазоні навчальних середовищ і мереж, обмінюються інформацією та знаннями з іншими учасниками..
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3868
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.