Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3543
Назва: Форми удосконалення якості післядипломної освіти інтернів-офтальмологів
Автори: Риков С.О., С.О.
Туманова, О.В.
Петренко, О.В.
Косуба, С.І.
Ключові слова: дистанційне навчання; практичне заняття; клінічний розбір; клінічний обхі
практичне заняття;
клінічний розбір;
клінічний обхід
Дата публікації: 2021
Видавництво: Архів офтальмології України
Серія/номер: УДК 378.147:617.7-001;Том 9, No 2
Короткий огляд (реферат): Резюме. Основним напрямком вдосконалення процесу підвищення кваліфікації лікарів на етапі після- дипломної освіти є поступове впровадження сучасних форм навчання. Інтернатура — перший крок до самостійної роботи лікаря, тому важливо саме з цього етапу направляти зусилля молодого фахівця до самовдосконалення. Традиційні методи навчання лікарів-інтернів у першу чергу спрямовані на отриман- ня і поглиблення знань шляхом передачі інформації з подальшим втіленням у конкретних професійних діях з визнаними алгоритмами. Проте така методика навчання не сприяє розвитку самостійної пі знавальної діяльності молодих колег, хоча саме на цьому постулаті базується концепція дистанційного навчання як нової форми післядипломної освіти. У статті характеризується сучасна система підготовки інтернів- офтальмологів. Обґрунтовується використання в навчальному процесі дистанційної форми навчання, клінічних розборів хворих, етапного тестового контролю, ситуаційних задач. Висловлюється побажан- ня з поліпшення організації проведення інтернатури з офтальмології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3543
ISSN: 2311-2999 (online)
Розташовується у зібраннях:Кафедра офтальмології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!rasstanovka_AOU-2_(tom9)(zak20)2021.pdf6.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.