Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаменко, М.Є.-
dc.contributor.authorРоманкевич, І.В.-
dc.contributor.authorШлєєнкова, Г.А.-
dc.date.accessioned2021-02-18T14:37:22Z-
dc.date.available2021-02-18T14:37:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3332-
dc.description.abstractПорушення розумового розвитку, або розумова відсталість, є не тільки тяжким випробуванням для дитини та її родини, але й проблемою для системи охорони здоров'я країни. Відсутність єдиної термінології та уніфікованих підходів до діагностики не дають змоги визначити реальні масштаби проблеми, але вважається, що розумова відсталість спостерігається приблизно в 1–3% населення світу та переважає у країнах із низьким і середнім рівнем доходів. Розумова відсталість може маніфестувати в дітей різного віку, мати різний ступінь виразності та різний потенціал ефективності корекції, що робить своєчасну діагностику важливим, але й досить складним завданням. Підходи до виявлення порушень розумового розвитку різняться залежно від віку дитини. Мета — ознайомити широке коло лікарів із принципами діагностики, можливого медикаментозного втручання та реабілітації дітей із порушеннями розумового розвитку. Висвітлено такі основні питання: найчастіші причини порушень розумового розвитку; вплив неповноцінного харчування на розвиток розумової відсталості; діагностика порушень розумового розвитку в дітей різного віку; важливі елементи об'єктивного обстеження у виявленні порушень розумового розвитку; оцінка інтелекту з розрахунком коефіцієнта IQ; можливості профілактики та корекції порушень розумового розвитку у дітей. Затримка розумового розвитку має залишатися в центрів особливої уваги лікарів різних спеціальностей з огляду на широкий спектр причин, які до неї призводять. Особлива роль у питаннях вчасної діагностики порушень ментальних функцій, виявлення можливих причин, створення плану обстеження належить фахівцям загальної практики. Від них також залежить профілактика форм розумової недостатності, пов'язаних із нераціональним харчуванням, недостатньою увагою з боку батьків до виховання дитини, впливом різних факторів середовища. У багатьох випадках розумову відсталість і загальні порушення розвитку легше попередити, ніж лікувати.uk_UK
dc.publisherСучасна педіатрія. Україна.uk_UK
dc.relation.ispartofseries№3 (107);С.46-53.-
dc.subjectдіти;uk_UK
dc.subjectпорушення розумового розвитку;uk_UK
dc.subjectлікування;uk_UK
dc.subjectреабілітація.uk_UK
dc.titleПорушення розумового розвитку дитини: причини та можливості попередження.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра педіатрії №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маменко 2020.pdf195.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.