Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмирнова, Ганна Сергіївна-
dc.contributor.authorБабкіна, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorГладка, Любов Юріївна-
dc.date.accessioned2021-02-16T11:47:33Z-
dc.date.available2021-02-16T11:47:33Z-
dc.date.issued2020-10-09-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3242-
dc.description.abstractВ тезах проведено порівняльний аналіз основних аспектів TED talks та академічних лекцій. Розглянуто позитивні та негативні сторони нового формату лекцій, а також можливість їх впровадження в процес навчання у вищих навчальних закладах.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ науково-практичної конференції з міжнародною участю БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛІКАРІВ ТА ПРОВІЗОРІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (online формат).uk_UK
dc.subjectTED лекції, академічні лекції, вища школа.uk_UK
dc.titleПОРІВНЯННЯ ОСНОВНИХ АСПЕКТІВ TED TALKS З ТРАДИЦІЙНИМИ АКАДЕМІЧНИМИ ЛЕКЦІЯМИuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра радіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CPD_conference_NMAPO_2020.pdf4.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.