Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмирнова, А.С.-
dc.contributor.authorБабкина, Т.М.-
dc.date.accessioned2021-02-02T10:52:08Z-
dc.date.available2021-02-02T10:52:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3035-
dc.description.abstractВ данной работе проведен анализ данных литературы, посвященный интерактивным моделям STEM-образования в медицинском ВУЗе: их целям, основным методическим принципам и классификации. Рассмотрены наиболее востребованные интерактивные методы для проведения различных видов занятий в последипломном медицинском образовании.uk_UK
dc.publisherНаукові записки. Серія:Педагогічні науки.uk_UK
dc.relation.ispartofseriesВипуск 168;С.228-231-
dc.subjectмедицина;uk_UK
dc.subjectпоследипломное образование;uk_UK
dc.subjectSTEM-образование;uk_UK
dc.subjectинтерактивные методы обучения.uk_UK
dc.titleИнтерактивные модели STEM-образования в медицинском ВУЗеuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра радіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смирнова бабкина (228-231).PDF734.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.