Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3035
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смирнова, А.С. | - |
dc.contributor.author | Бабкина, Т.М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T10:52:08Z | - |
dc.date.available | 2021-02-02T10:52:08Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3035 | - |
dc.description.abstract | В данной работе проведен анализ данных литературы, посвященный интерактивным моделям STEM-образования в медицинском ВУЗе: их целям, основным методическим принципам и классификации. Рассмотрены наиболее востребованные интерактивные методы для проведения различных видов занятий в последипломном медицинском образовании. | uk_UK |
dc.publisher | Наукові записки. Серія:Педагогічні науки. | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 168;С.228-231 | - |
dc.subject | медицина; | uk_UK |
dc.subject | последипломное образование; | uk_UK |
dc.subject | STEM-образование; | uk_UK |
dc.subject | интерактивные методы обучения. | uk_UK |
dc.title | Интерактивные модели STEM-образования в медицинском ВУЗе | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра радіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Смирнова бабкина (228-231).PDF | 734.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.