Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3035
Назва: Интерактивные модели STEM-образования в медицинском ВУЗе
Автори: Смирнова, А.С.
Бабкина, Т.М.
Ключові слова: медицина;
последипломное образование;
STEM-образование;
интерактивные методы обучения.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Наукові записки. Серія:Педагогічні науки.
Серія/номер: Випуск 168;С.228-231
Короткий огляд (реферат): В данной работе проведен анализ данных литературы, посвященный интерактивным моделям STEM-образования в медицинском ВУЗе: их целям, основным методическим принципам и классификации. Рассмотрены наиболее востребованные интерактивные методы для проведения различных видов занятий в последипломном медицинском образовании.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/3035
Розташовується у зібраннях:Кафедра радіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смирнова бабкина (228-231).PDF734.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.