Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВороненко, Ю. В.-
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.date.accessioned2021-01-11T06:40:34Z-
dc.date.available2021-01-11T06:40:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2946-
dc.description.abstractМасштабне реформування галузі охорони здоров'я та медичної освіти обумовлює група глобальних чинників. Більшість експертів до них відносять: необхідність різкого підвищення якості надання медичної допомоги, глобальну інформатизацію, нестримне зростання обсягів інформації, з яким доводиться мати справу лікарям, масивне забруднення навколишнього середовища та багато інших. Останнім часом до зазначених факторів додалися проблеми, зумовлені пандемією коронавірусу. Частковий перехід медицини та медичної освіти у віртуальний простір ще більше поглибив проблеми трансформації та трансферу знань, логіку взаємодії закладів освіти та осіб, які навчаються, й, що найважливіше, оцінювання якості підготовки медичних кадрів. Подібне становище поставило, як ніколи, гострі питання: які конкретно знання лікарям і провізорам та в якому обсязі передавати? Які технології використовувати для найкращого забезпечення контролю засвоєння, постійного оновлення та корекції знань? Нарешті, яким чином забезпечити оптимальне фінансування трансферу знань?uk_UK
dc.subjectреформування післядипломної медичної освітиuk_UK
dc.subjectкапітаційний принцип фінансуванняuk_UK
dc.subjectкоригування ризиківuk_UK
dc.subjectлогіка корробораціїuk_UK
dc.subjectмоделі медичної освітиuk_UK
dc.titleРеформування післядипломної медичної освіти. капітаційний принцип фінансування та логіка корробораціїuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.