Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабінцева, Л. Ю.-
dc.contributor.authorМохначов, С. І.-
dc.date.accessioned2021-01-11T06:37:04Z-
dc.date.available2021-01-11T06:37:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2944-
dc.description.abstractСучасний світ швидко змінюється. В багатьох країнах відбуваються інтенсивні процеси інформатизації освіти. Вкладаються значні кошти в упровадження та розвиток новітніх інформаційних технологій, що повинно вплинути на підвищення результативності та якості освіти. Неможливо не зазначити, що стан здоров'я населення Україні висуває в число невідкладних завдань підвищення рівня й якості медичної допомоги на основі відповідного рівня кваліфікації та ефективності діяльності лікаря в умовах обмеженого бюджетного фінансування сфери охорони здоров'я. Тому професійна підготовка працівників галузі являється одним із показників соціального розвитку. Відомо, що перехід до інформаційного суспільства вплинув на різноманітні зміни в медичній освіті, зокрема післядипломній. Слід згадати й застосування концепції освіти впродовж життя. Зрозуміла готовність держав до глобальних перетворень, пов’язаних із індивідуалізацією навчання, орієнтацією на розвиток особистості, соціальної та цифрової компетентностей, особливо з огляду на нові виклики, зумовлені пандемією коронавірусу. Сьогодні активно не тільки обговорюються, але й реалізовуються різні напрями впровадження цифрових технологій у всі сфери життя: від взаємодії між людьми до промислових виробництв, від предметів побуту до дитячих іграшок тощо. Це перехід біологічних і фізичних систем у кібербіологічні та кіберфізичні. Цифровізація несе революційні зміни, про які ще не всі здогадуються. Тому відмова від міцних ментальних ілюзій — перший крок до розуміння життя та діяльності в новому форматі. Отже, ми являємося свідками переходуuk_UK
dc.subjectреформування освітиuk_UK
dc.subjectнові інформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectфасилітаціяuk_UK
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.titleНові ролі викладача в сучасній медичній освітіuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НОВI РОЛI ВИКЛАДАЧА В СУЧАСНIЙ МЕДИЧНIЙ ОСВIТI.pdf369.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.