Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2944
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабінцева, Л. Ю. | - |
dc.contributor.author | Мохначов, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T06:37:04Z | - |
dc.date.available | 2021-01-11T06:37:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2944 | - |
dc.description.abstract | Сучасний світ швидко змінюється. В багатьох країнах відбуваються інтенсивні процеси інформатизації освіти. Вкладаються значні кошти в упровадження та розвиток новітніх інформаційних технологій, що повинно вплинути на підвищення результативності та якості освіти. Неможливо не зазначити, що стан здоров'я населення Україні висуває в число невідкладних завдань підвищення рівня й якості медичної допомоги на основі відповідного рівня кваліфікації та ефективності діяльності лікаря в умовах обмеженого бюджетного фінансування сфери охорони здоров'я. Тому професійна підготовка працівників галузі являється одним із показників соціального розвитку. Відомо, що перехід до інформаційного суспільства вплинув на різноманітні зміни в медичній освіті, зокрема післядипломній. Слід згадати й застосування концепції освіти впродовж життя. Зрозуміла готовність держав до глобальних перетворень, пов’язаних із індивідуалізацією навчання, орієнтацією на розвиток особистості, соціальної та цифрової компетентностей, особливо з огляду на нові виклики, зумовлені пандемією коронавірусу. Сьогодні активно не тільки обговорюються, але й реалізовуються різні напрями впровадження цифрових технологій у всі сфери життя: від взаємодії між людьми до промислових виробництв, від предметів побуту до дитячих іграшок тощо. Це перехід біологічних і фізичних систем у кібербіологічні та кіберфізичні. Цифровізація несе революційні зміни, про які ще не всі здогадуються. Тому відмова від міцних ментальних ілюзій — перший крок до розуміння життя та діяльності в новому форматі. Отже, ми являємося свідками переходу | uk_UK |
dc.subject | реформування освіти | uk_UK |
dc.subject | нові інформаційні технології | uk_UK |
dc.subject | фасилітація | uk_UK |
dc.subject | цифрова компетентність | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.title | Нові ролі викладача в сучасній медичній освіті | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НОВI РОЛI ВИКЛАДАЧА В СУЧАСНIЙ МЕДИЧНIЙ ОСВIТI.pdf | 369.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.