Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2940
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Попова, М. А. | - |
dc.contributor.author | Ладичук, О. К. | - |
dc.contributor.author | Кошова, С. П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T06:24:14Z | - |
dc.date.available | 2021-01-11T06:24:14Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2940 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вирішенню проблеми представлення медичних знань у процесі вдосконалення контенту післядипломного навчання для зменшення когнітивного навантаження. Розглянуто види когнітивного навантаження та шляхи його зменшення. Запропоновано використання таксономізації природномовних текстів в якості підходу до структуризації медичної інформації та онтології для інтегрованого подання агрегованих інформаційних ресурсів у процесі навчання. Наведено приклад використання онтології як ефективного засобу зменшення когнітивного навантаження. | uk_UK |
dc.subject | когнітивне навантаження | uk_UK |
dc.subject | таксономія | uk_UK |
dc.subject | таксономізація природомовних текстів | uk_UK |
dc.subject | онтологія | uk_UK |
dc.subject | інтероперабельність | uk_UK |
dc.title | Використання таксономії в удосконаленні контенту післядипломного навчання | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ТАКСОНОМIЇ В УДОСКОНАЛЕННI КОНТЕНТУ ПIСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.