Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2940
Назва: Використання таксономії в удосконаленні контенту післядипломного навчання
Автори: Мінцер, О. П.
Попова, М. А.
Ладичук, О. К.
Кошова, С. П.
Ключові слова: когнітивне навантаження
таксономія
таксономізація природомовних текстів
онтологія
інтероперабельність
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вирішенню проблеми представлення медичних знань у процесі вдосконалення контенту післядипломного навчання для зменшення когнітивного навантаження. Розглянуто види когнітивного навантаження та шляхи його зменшення. Запропоновано використання таксономізації природномовних текстів в якості підходу до структуризації медичної інформації та онтології для інтегрованого подання агрегованих інформаційних ресурсів у процесі навчання. Наведено приклад використання онтології як ефективного засобу зменшення когнітивного навантаження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2940
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.