Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2940
Назва: | Використання таксономії в удосконаленні контенту післядипломного навчання |
Автори: | Мінцер, О. П. Попова, М. А. Ладичук, О. К. Кошова, С. П. |
Ключові слова: | когнітивне навантаження таксономія таксономізація природомовних текстів онтологія інтероперабельність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вирішенню проблеми представлення медичних знань у процесі вдосконалення контенту післядипломного навчання для зменшення когнітивного навантаження. Розглянуто види когнітивного навантаження та шляхи його зменшення. Запропоновано використання таксономізації природномовних текстів в якості підходу до структуризації медичної інформації та онтології для інтегрованого подання агрегованих інформаційних ресурсів у процесі навчання. Наведено приклад використання онтології як ефективного засобу зменшення когнітивного навантаження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2940 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ТАКСОНОМIЇ В УДОСКОНАЛЕННI КОНТЕНТУ ПIСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.