Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАбрамов, С.В.-
dc.contributor.authorБайбаков, В.М.-
dc.contributor.authorКорнацький, В.М.-
dc.contributor.authorВишневський, В.О.-
dc.contributor.authorКириченко, А.Г.-
dc.contributor.authorМороз, С.М.-
dc.contributor.authorХом'яков, В.М.-
dc.date.accessioned2021-01-05T12:08:38Z-
dc.date.available2021-01-05T12:08:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2888-
dc.description.abstractМета дослідження - визначення основних напрямів покращення та удосконалення навчального процесу зі студентами з дисципліни "Неврологія". Матеріали та методи дослідження. З урахуванням провідної ролі самостійної роботи студентів під час засвоєння знань та умінь з неврології були розглянуті і вивчені робочі програми та методичні розробки до практичних занять. Результати й обговорення: Структура навчального процесу неврологічної дисципліни предметно інтегрована й орієнтована на дотримання логічної послідовності викладання та розділена на відповідні модулі підготовки. У новій Типовій навчальній програмі питома вага належить самостійній роботі студентів. У навчальному процесі використовуються два види самостійної роботи студентів (СРС), такі, як: аудиторні СРС, що виконуються на навчальних заняттях під безпосереднім керівництвом викладача й за його завданням; позааудиторна СРС, яка виконується в позааудиторний час за завданням і при методичному керівництві викладача, але без його безпосередньої участі, або ж при частковій безпосередній участі викладача при головній ролі виконавця-студента, - значно допомагає активізувати самопідготовку в засвоєнні знань з дисципліни. Висновки: Самостійна робота студентів - важлива складова освітнього процесу, що індивідуалізує діяльність кожного студента і може розглядатися одночасно і як засіб вдосконалення його творчої індивідувальності. Поліпшення самостійної роботи направлено на вдосконалення навчального процесу, його оптимізацію та інтенсифікацію, підвищення якості навчання, активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів і зниження аудиторного навантаження.uk_UK
dc.publisherМедична освітаuk_UK
dc.relation.ispartofseries№1;-
dc.subjectорганізація навчального процесуuk_UK
dc.titleОрганізація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медициниuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління охороною здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Організація самостійної роботи.pdf727.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.