Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2876
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бенца, Т.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T14:07:56Z | - |
dc.date.available | 2020-12-29T14:07:56Z | - |
dc.date.issued | 2019-11-27 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2876 | - |
dc.description.abstract | Застосування стимуляційних методів навчання лікарів-інтернів та слухачів циклів підвищення кваліфікації дозволяє навчити мислити поняттями і категоріями, підвищити рівень професійної компетентності. Симуляційні технології дозволяють навчати як окремим практичним навичкам, так і відпрацьовувати різноманітні сценарії клінічної ситуації на манекенах. Крім того, важливим є розвиток здатності приймати рішення, лідерських та організаторських якостей, навичок командного спілкування і підтримки, тощо. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Матеріали науково-практичної інтернет-конференції «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині» (м. Чернівці, 27.11.2019 р.). – Чернівці, 2019. – С. 345-346. | uk_UK |
dc.subject | симуляційні методи навчання | uk_UK |
dc.subject | лікарі-інтерни | uk_UK |
dc.subject | слухачі циклів підвищення кваліфікації | uk_UK |
dc.subject | практичні навички | uk_UK |
dc.title | Симуляційні методи навчання лікарів-терапевтів | uk_UK |
dc.type | Thesis | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра терапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Симуляційні методи навчання лікарів-терапевтів.pdf | 2.73 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.