Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБенца, Т.М.-
dc.date.accessioned2020-12-29T14:07:56Z-
dc.date.available2020-12-29T14:07:56Z-
dc.date.issued2019-11-27-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2876-
dc.description.abstractЗастосування стимуляційних методів навчання лікарів-інтернів та слухачів циклів підвищення кваліфікації дозволяє навчити мислити поняттями і категоріями, підвищити рівень професійної компетентності. Симуляційні технології дозволяють навчати як окремим практичним навичкам, так і відпрацьовувати різноманітні сценарії клінічної ситуації на манекенах. Крім того, важливим є розвиток здатності приймати рішення, лідерських та організаторських якостей, навичок командного спілкування і підтримки, тощо.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМатеріали науково-практичної інтернет-конференції «Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині» (м. Чернівці, 27.11.2019 р.). – Чернівці, 2019. – С. 345-346.uk_UK
dc.subjectсимуляційні методи навчанняuk_UK
dc.subjectлікарі-інтерниuk_UK
dc.subjectслухачі циклів підвищення кваліфікаціїuk_UK
dc.subjectпрактичні навичкиuk_UK
dc.titleСимуляційні методи навчання лікарів-терапевтівuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра терапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Симуляційні методи навчання лікарів-терапевтів.pdf2.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.