Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorБабінцева, Л. Ю.-
dc.date.accessioned2020-12-13T14:51:52Z-
dc.date.available2020-12-13T14:51:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2728-
dc.description.abstractПредставлено новий погляд на питання докорінної зміни викладання в медичних закладах вищої освіти в умовах масового впровадження інформаційних технологій. Підкреслюється, що останнім часом створено принципово нові навчальні середовища, що базуються на включенні як реальних, так і віртуальних об’єктів. Подібні зміни потребують створення нової системи підготовки науково-педагогічних працівників. Тому необхідно обґрунтувати спеціальну класифікацію знань, що відповідає новим технологічним реаліям навчання в медичних закладах вищої освіти. Зроблено висновки, що питома вага використання розширеної та гібридної реальності поки залишається низькою. Але значна потенційна цінність зазначених технологій для медичної освіти вже найближчим часом може повністю трансформувати медичну освіту, запровадивши навчання на вимогу, віддалений доступ до навчальних матеріалів та об’єктивне оцінювання. Відповідно, вкрай актуальним є першочергова підготовка викладачів у медичних закладах вищої освіти та в системі післядипломної медичної освіти. Важливо також забезпечити відповідний континуум навчання. Запропоновано класифікацію знань, що має викладатися у закладах вищої освіти, особливо в закладах післядипломної освіти. Класифікація представляє собою піраміду знань в основу якої закладаються відносно стабільні стрижневі знання, а на вершині — операційні знання, що постійно змінюються. Комплементарною (перевернутою) пірамідою є питома вага застосування методів віртуальної та гібридної реальності.uk_UK
dc.subjectгібридна реальністьuk_UK
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UK
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UK
dc.subjectпіслядипломна медична освітаuk_UK
dc.subjectпідготовка науково-педагогічних працівниківuk_UK
dc.subjectкласифікація знаньuk_UK
dc.subjectпіраміда знаньuk_UK
dc.titleПідготовка науково-педагогічних працівників у системі післядипломної медичної освіти лікарів і провізорів на основі стратегії гібридної реальностіuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11187-Article Text-40921-1-10-20200713.pdf286.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.