Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2642
Назва: Дослідження особливостей сформованості комунікативних компетентностей у лікарів-інтернів
Інші назви: Технології розвитку інтелекту : ел. наукометр. фах. журнал Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Київ, 2020. Т.4, № 3(28).
Автори: П`янківська, Л.В.
Ключові слова: компетентність
компетентнісний підхід
комунікація
професійні компетентності
комунікативні компетентності
комунікативна культура
Дата публікації: 2020
Видавництво: П’янківська Л.В. Дослідження особливостей сформованості комунікативних компетентностей у лікарів-інтернів. Технології розвитку інтелекту : ел. наукометр. фах. журнал Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Київ, 2020. Т.4, № 3(28). URL: http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/531. DOI: http://doi.org/10.31108/3.2020.4.3.14
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблематиці комунікативних компетентностей у лікарів-інтернів. Проведено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо сутності поняття «комунікативна компетентність». Окреслено структуру та основні її складові. Доведено, що комунікативна компетентність виступає базовою характеристикою професійної компетентності фахівців у галузі охорони здоров’я. У статті основна увага приділена дослідженню особливостей сформованості комунікативних компетентностей у лікарів-інтернів на етапі здобуття післядипломної освіти. Констатовано, що комунікативні компетентності відіграють важливу роль у забезпеченні високого рівня надання медичних послуг населенню, у налагодженні міжособистісної взаємодії, формуванні комплаєнсу, уникненні конфліктів між лікарем та пацієнтом або його близькими родичами. Визначено рівень вираженості та значущості комунікативних компетентностей у професійній діяльності лікаря. Певні розходження в оцінюванні комунікативних компетентностей у лікарів-інтернів дали змогу визначити основні необхідні підходи та шляхи щодо відповідного рівня їх розвитку. Практична значущість проведеного емпіричного дослідження обумовлена необхідністю удосконалення процесу підготовки лікарів на етапах післядипломної медичної освіти та безперервного професійного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2642
ISSN: ISSN: 2223-0521
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.