Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМироненко, О.І.-
dc.contributor.authorMyronenko, O.I-
dc.date.accessioned2020-12-02T11:59:22Z-
dc.date.available2020-12-02T11:59:22Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.citationВпровадження сучасних освітніх інноваційних технологій дозволяє підвищувати засвоєння знань слухачами циклів інтернатуриuk_UK
dc.identifier.isbn0023-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2638-
dc.descriptionвивчення впливу сучасних освітніх інноваційних технологій на засвоєння знань з хірургіїuk_UK
dc.description.abstractМета дослідження: вивчення впливу сучасних освітніх інноваційних технологій на засвоєння знань з хірургії. Матеріали та методи. У дослідження включено 38 слухачів-інтернів (основна група), завершення навчання 2011 та 2015 років, були розподілені на дві рівні групи. У першій групі викладання навчальних програм виконувалося за традиційних навчальних форматів, а у другій з застосуванням сучасних освітніх інноваційних технологій. Отримані результати порівнювали з даними контрольної групи - 20 слухачів-інтернів, завершення навчання в 2010 році, в якій при викладанні матеріалу акцентів на певних питаннях не робилось. Результати та їх обговорення. Серед слухачів-інтернів І групи кінцевий рівень знань з оцінкою „відмінно" становив 26,3% (5 слухачів), з оцінкою „добре" - 63,16% (12 слухачів) і „задовільно" - 10,5% (2 слухача). Серед слухачів-інтернів II групи кінцевий рівень знань з оцінкою „відмінно" та „добре" становив по 47,3% (по 9 слухачів), з оцінкою „задовільно" - 5,26% (1 слухач). Розподіл в контрольній групі становив з оцінкою „відмінно" - 20% (4 слухачі), з оцінкою „добре" -45% (9 слухачів) та з оцінкою „задовільно" - 35% (7 слухачів). Висновки. Впровадження сучасних освітніх інноваційних технологій дозволяє підвищувати засвоєння знань слухачами циклів інтернатури. SOME TEACHING OF IN INTERSHIP ON SURGERY. O.I.Myronenko National Medical Academy of Post-Graduate Education named after P.L. Shupik. Objective: to study the influence of modern educational technologies in innovative learning surgery. Materials and methods. The study included 38 students interns (study group ), graduation 2011 and 2015 , were divided into two equal groups. In the first group of teaching training programs carried out by traditional educational formats , and the second with the use of modern educational technology innovation. The results were compared with the data of the control group - 20 students , interns, completing his studies in 2010, in which the teaching material emphasis on certain matters not done . Results and discussion. Among students and interns of ultimate knowledge with an "excellent" was 26.3% (5 students), with the evaluation "good" - 63.16% (12 students) and "satisfactory" - 10.5% (2 listeners ). Among the audience interns group II final knowledge with an "excellent" and "good" amounted to 47.3% (9 students), the assessment "satisfactory" - 5.26% (1 listener). The distribution of the control group was with an "excellent" - 20% (4 listeners), with the evaluation "good" 45% (9 students) and evaluation of "satisfactory" - 35% (7 students). Indicators of the main group compared to control look better on all estimates. Conclusions. Improving the traditional educational formats , along with the introduction of modern educational innovative technologies to improve learning allows students internship cycles . Keywords: teaching curriculum ; method of teaching the traditional format; method of teaching using modern educational technology innovation ; the final level of learning ; interns of cycles of intership on surgery.uk_UK
dc.publisherКлінічна хірургіяuk_UK
dc.relation.ispartofseries10.2;С50-52-
dc.subjectвикладання навчальних програмuk_UK
dc.subjectметод викладання з застосуванням сучасних освітніх інноваційних технологійuk_UK
dc.subjectкінцевий рівень засвоєння знаньuk_UK
dc.titleДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ В ІНТЕРНАТУРІ З ХІРУРГІЇ.uk_UK
dc.title.alternativeSOME TEACHING OF IN INTERSHIP ON SURGERY.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної та невідкладної хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
О.І. Мироненко. Аспекти ВИКЛАДАННЯ в інтернатурі.docx27.79 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.