Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2626
Назва: Симуляційне навчання: методологічні аспекти проведення BLS у дітей
Автори: Орел, В.В.
Танцюра, Л.Д.
Ткаченко, А.В.
Романкевич, І.В.
Ключові слова: Медична симуляція
Дата публікації: 1-лют-2019
Видавництво: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю "Медична симуляція - погляд у майбутне"
Серія/номер: №1, 2019;
Короткий огляд (реферат): Під час визначення зупинки серця у дитини рятувальнику важливо обрати алгоритм BLS
Опис: Правильно обрати алгоритм дій під час серцево-легеневої та церебральної реанімації, та послідовність дій рятує життя пацієнту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2626
Розташовується у зібраннях:Кафедра дитячої анестезіології та інтенсивної терапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TV19.jpg3.39 MBJPEGПереглянути/Відкрити
TV191.jpg3.22 MBJPEGПереглянути/Відкрити
TV192.jpg2.88 MBJPEGПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.