Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2597
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Танцюра, Л.Д. | - |
dc.contributor.author | Кисельова, І.В. | - |
dc.contributor.author | Біляєв, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-28T16:49:12Z | - |
dc.date.available | 2020-11-28T16:49:12Z | - |
dc.date.issued | 2020-10-01 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2597 | - |
dc.description | Дистанційні способи комунікації активно увійшли у всі сфери життя, особливо під час пандемії. Слухачі відмічають, що дистанційне навчання зберігає час та удешевляє процес, але потрібні маніпулятивні навички. | uk_UK |
dc.description.abstract | На прикладі опитування лікарів – інтернів, слухачів циклів спеціалізації та тематичного удосконалення проведено аналіз ефективності дистанційної форми навчання кафедри дитячої анестезіології та інтенсивної терапії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л.Шупика. | uk_UK |
dc.publisher | Збірник матеріалів науково – практичної конференції з міжнародною участю | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | 1,2020; | - |
dc.subject | Дистанційне навчання | uk_UK |
dc.title | Дистанційне навчання: переваги та недоліки на прикладі післядипломного етапу підготовки лікарів | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дитячої анестезіології та інтенсивної терапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
CPD_conference_NMAPO_2020.pdf | 4.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.