Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТанцюра, Л.Д.-
dc.contributor.authorКисельова, І.В.-
dc.contributor.authorБіляєв, А.В.-
dc.date.accessioned2020-11-28T16:49:12Z-
dc.date.available2020-11-28T16:49:12Z-
dc.date.issued2020-10-01-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2597-
dc.descriptionДистанційні способи комунікації активно увійшли у всі сфери життя, особливо під час пандемії. Слухачі відмічають, що дистанційне навчання зберігає час та удешевляє процес, але потрібні маніпулятивні навички.uk_UK
dc.description.abstractНа прикладі опитування лікарів – інтернів, слухачів циклів спеціалізації та тематичного удосконалення проведено аналіз ефективності дистанційної форми навчання кафедри дитячої анестезіології та інтенсивної терапії Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л.Шупика.uk_UK
dc.publisherЗбірник матеріалів науково – практичної конференції з міжнародною участюuk_UK
dc.relation.ispartofseries1,2020;-
dc.subjectДистанційне навчанняuk_UK
dc.titleДистанційне навчання: переваги та недоліки на прикладі післядипломного етапу підготовки лікарівuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра дитячої анестезіології та інтенсивної терапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CPD_conference_NMAPO_2020.pdf4.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.