Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2596
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | В’юницька Л. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-27T16:47:10Z | - |
dc.date.available | 2020-11-27T16:47:10Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2596 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування компетентності фахівців з клінічної біохімії. Приведене теоретичне обґрунтування доцільності розв’язання ситуаційних задач різного рівня складності для удосконалення основних компетенцій в системі безперервної освіти. Встановлено, що ситуаційні задачі, що містять дані клінічних і фундаментальних дисциплін, дозволяють використовувати засвоєний матеріал за клініко-діагностичною значимістю біохімічних досліджень і визначати біохімічні механізми патологічних процесів. | uk_UK |
dc.subject | клінічна біохімія | uk_UK |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UK |
dc.subject | формування компетентності | uk_UK |
dc.subject | ситуаційні задачі | uk_UK |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
dc.title | НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСОБУ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ В БЕЗПЕРЕРВНІЙ ОСВІТІ ФАХІВЦІВ з КЛІНІЧНОЇ БІОХІМІЇ | uk_UK |
dc.type | Thesis | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра клінічної лабораторної діагностики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.