Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2595
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сергієнко Л. | - |
dc.contributor.author | Колядінцев В. | - |
dc.contributor.author | Клименко В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-27T16:43:01Z | - |
dc.date.available | 2020-11-27T16:43:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2595 | - |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день залишається актуальною проблема навчання персоналу медичних лабораторій, а саме набуття ними професійних навичок, компетенцій та «soft skills». Навчання персоналу широко обговорюється як в Україні [1-6] так і країнах Європейського союзу та Сполучених штатах Америки [7-11]. | uk_UK |
dc.subject | лікар-лаборант | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.subject | інтернатура | uk_UK |
dc.title | АКТУАЛЬНІСТЬ РЕФОРМИ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-ЛАБОРАНТІВ: РИЗИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | uk_UK |
dc.type | Thesis | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра клінічної лабораторної діагностики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
CPD_conference_NMAPO_2020-страницы-1-6,81-84,116-120-страницы-1-10.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.