Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко Л.-
dc.contributor.authorКолядінцев В.-
dc.contributor.authorКлименко В.-
dc.date.accessioned2020-11-27T16:43:01Z-
dc.date.available2020-11-27T16:43:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2595-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день залишається актуальною проблема навчання персоналу медичних лабораторій, а саме набуття ними професійних навичок, компетенцій та «soft skills». Навчання персоналу широко обговорюється як в Україні [1-6] так і країнах Європейського союзу та Сполучених штатах Америки [7-11].uk_UK
dc.subjectлікар-лаборантuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjectінтернатураuk_UK
dc.titleАКТУАЛЬНІСТЬ РЕФОРМИ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-ЛАБОРАНТІВ: РИЗИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра клінічної лабораторної діагностики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CPD_conference_NMAPO_2020-страницы-1-6,81-84,116-120-страницы-1-10.pdf1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.