Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorКоруля, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorХарченко, Вячеслав Вікторович-
dc.date.accessioned2020-11-25T08:47:40Z-
dc.date.available2020-11-25T08:47:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/2569-
dc.description.abstractПитання ефективності підготовки лікарів на сучасному етапі є дуже важливим та потребує корекції методичних підходів щодо її організації. Збільшення питомої ваги клінічних розборів в групах лікарів-слухачів підвищить можливості практичної підготовки при використанні навчання в он-лайн режимі. Необхідно переглянути вагомість балів та перелік заходів, які дозволяють якісно навчати лікарів, забезпечити можливість зворотного зв’язку та контроль знань.uk_UK
dc.publisherТези науково-практичної конференції безперервний професійний розвиток лікарів та провізорів в умовах реформування системи охорони здоров’я.uk_UK
dc.subjectпіслядипломна підготовкаuk_UK
dc.subjectякість навчанняuk_UK
dc.subjectзворотній зв'язокuk_UK
dc.titleПитання організації навчання лікарів гастроентерологів в сучасних умовах.uk_UK
dc.title.alternativeВопрос организации обучения врачей гастроэнтерологов в современных условиях.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра гастроентерології, дієтології і ендоскопії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Питання організації навчання лікарів гастроентерологів(1).pdf495.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.