Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСельський, П. Р.-
dc.date.accessioned2016-05-11T08:41:14Z-
dc.date.available2016-05-11T08:41:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/248-
dc.description.abstractВ статті висвітлено досвід впровадження інноваційних оцінювальних методик у Тернопільському державному ме- дичному університеті імені І. Я. Горбачевського. Запропоновано методику порівняльного аналізу якості додипломної підготовки лікарів у різних групах дослідження. Для розробки інтегрального показника якості підготовки фахівців для роботи на первинному рівні надання медичної допомоги використано метод аналізу ієрархій Сааті як результат розв'язку задачі прикладного системного аналізу. Зазначений показник може бути застосований щодо окремого студента, курсу, факультету, університету чи галузі в цілому.uk_UK
dc.subjectінноваційні оцінювальні методикиuk_UK
dc.subjectметод аналізу ієрархій Саатіuk_UK
dc.subjectінтегральний показник якості додипломної підготовки лікарівuk_UK
dc.titleІНТЕГРАЛЬНИЙ ПОКАЗНИК ЯКОСТІ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ДЛЯ НАДАННЯ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ РОЗВ'ЯЗКУ ЗАДАЧІ ПРИКЛАДНОГО СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУuk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf390.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.