Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/248
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сельський, П. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-11T08:41:14Z | - |
dc.date.available | 2016-05-11T08:41:14Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/248 | - |
dc.description.abstract | В статті висвітлено досвід впровадження інноваційних оцінювальних методик у Тернопільському державному ме- дичному університеті імені І. Я. Горбачевського. Запропоновано методику порівняльного аналізу якості додипломної підготовки лікарів у різних групах дослідження. Для розробки інтегрального показника якості підготовки фахівців для роботи на первинному рівні надання медичної допомоги використано метод аналізу ієрархій Сааті як результат розв'язку задачі прикладного системного аналізу. Зазначений показник може бути застосований щодо окремого студента, курсу, факультету, університету чи галузі в цілому. | uk_UK |
dc.subject | інноваційні оцінювальні методики | uk_UK |
dc.subject | метод аналізу ієрархій Сааті | uk_UK |
dc.subject | інтегральний показник якості додипломної підготовки лікарів | uk_UK |
dc.title | ІНТЕГРАЛЬНИЙ ПОКАЗНИК ЯКОСТІ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ДЛЯ НАДАННЯ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ РОЗВ'ЯЗКУ ЗАДАЧІ ПРИКЛАДНОГО СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | № 3 (31) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 390.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.