Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorТолстанов, О. К.-
dc.contributor.authorЗагорій, Г. В.-
dc.date.accessioned2016-05-11T08:31:49Z-
dc.date.available2016-05-11T08:31:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/246-
dc.description.abstractПропонується методологія оцінювання функціонування систем управління якістю медичної освіти. Для системи оцінювання якості післядипломної медичної освіти застосовано принцип дуального управління. Розглядається також можливість використання квадрупольної моделі. Модель складається з чотирьох кластерів, що містять по чотири критерії оцінювання систем управління якістю медичної освіти та відповідні показники для аналізу цих критеріїв.uk_UK
dc.subjectсистеми управління якістю в післядипломній медичній освітіuk_UK
dc.subjectдуальні системиuk_UK
dc.subjectкритерії систем управління якістюuk_UK
dc.titleСТРАТЕГІЯ СТВОРЕННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. ДРУГЕ ПОВІДОМЛЕННЯ. ТРАНСФОРМАЦІЯ ІДЕЙ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ОСНОВІ ПРИНЦИПУ «ДУАЛЬНИХ СИСТЕМ»uk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf231.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.