Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагин, О. В.-
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorРоманов, В. О.-
dc.contributor.authorГалелюка, І. Б.-
dc.date.accessioned2016-05-11T06:30:15Z-
dc.date.available2016-05-11T06:30:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/231-
dc.description.abstractРозглянуто питання полегшення комунікації викладача та суб'єкта навчання біля ліжка хворого, а також при відда- леному спілкуванні під час дистанційного навчання. Представлена низка напрямів, де запропоновані спеціальні прилади - комунікатори - мають високу практичну значимість. Зокрема, інформаційні комунікатори корисні для підтримки першого контакту при травмах; сімейних лікарів, які стикаються з широким спектром захворювань і травм одразу ж після їх виникнення (досить часто лікарям не вистачає досвіду та знань для оперативного встанов- лення вірогідного діагнозу); в невідкладній медицині при спілкуванні з хворими, які втратили можливість говорити, або пацієнтами з обмеженими можливостями.uk_UK
dc.subjectтрансфер знаньuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectпроблеми когнітивізмуuk_UK
dc.subjectкомунікаториuk_UK
dc.subjectбезперервний професійний розвиток лікарів і провізорівuk_UK
dc.titleКОНГРУЕНТНІ РІШЕННЯ ЗАВДАНЬ ТРАНСФЕРУ ЗНАНЬ ТА ПРОБЛЕМ КОГНІТИВІЗМУ ПРИ МЕДИЧНИХ КОМУНІКАЦІЯХuk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 1 (29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf265.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.