Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/231
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палагин, О. В. | - |
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Романов, В. О. | - |
dc.contributor.author | Галелюка, І. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-11T06:30:15Z | - |
dc.date.available | 2016-05-11T06:30:15Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/231 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто питання полегшення комунікації викладача та суб'єкта навчання біля ліжка хворого, а також при відда- леному спілкуванні під час дистанційного навчання. Представлена низка напрямів, де запропоновані спеціальні прилади - комунікатори - мають високу практичну значимість. Зокрема, інформаційні комунікатори корисні для підтримки першого контакту при травмах; сімейних лікарів, які стикаються з широким спектром захворювань і травм одразу ж після їх виникнення (досить часто лікарям не вистачає досвіду та знань для оперативного встанов- лення вірогідного діагнозу); в невідкладній медицині при спілкуванні з хворими, які втратили можливість говорити, або пацієнтами з обмеженими можливостями. | uk_UK |
dc.subject | трансфер знань | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | проблеми когнітивізму | uk_UK |
dc.subject | комунікатори | uk_UK |
dc.subject | безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів | uk_UK |
dc.title | КОНГРУЕНТНІ РІШЕННЯ ЗАВДАНЬ ТРАНСФЕРУ ЗНАНЬ ТА ПРОБЛЕМ КОГНІТИВІЗМУ ПРИ МЕДИЧНИХ КОМУНІКАЦІЯХ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | № 1 (29) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 265.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.