Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.date.accessioned2016-05-11T06:20:25Z-
dc.date.available2016-05-11T06:20:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/230-
dc.description.abstractПроаналізовано технологічні співвідношення створення єдиного освітнього простору й єдиного освітнього середовища. Запропоновано характеристики проектування єдиного освітнього простору, що включають активність простору, пертинентність контенту й ефективність використання єдиного інформаційного освітнього простору. Розглянута типова структура єдиного інформаційного освітнього простору, що складається з трьох основних елементів: системи управління навчальним процесом, засобів для перевірки (тестування) засвоєння навчального матеріалу та системи управління діяльністю викладачів із структуруванням навчального матеріалу.uk_UK
dc.subjectєдиний інформаційний освітній простірuk_UK
dc.subjectєдине інформаційне освітнє середовищеuk_UK
dc.subjectпедагогікаuk_UK
dc.subjectконструктивна педагогікаuk_UK
dc.subjectтезаурусні кластериuk_UK
dc.subjectхмарні обчисленняuk_UK
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В СТВОРЕННІ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУuk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 1 (29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf130.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.