Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1877
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Краснов, В.В. | - |
dc.contributor.author | Уваркіна, О.В. | - |
dc.contributor.author | Кодлубовська, Т.Б. | - |
dc.contributor.author | Костюк, О.І. | - |
dc.contributor.author | Юрковська, Л.Г. | - |
dc.contributor.author | Третьякова, А.С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-15T09:20:36Z | - |
dc.date.available | 2020-09-15T09:20:36Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Мультидисциплінарний підхід у формуванні професійних лікарських компетенцій / В. В. Краснов, О. В. Уваркіна, Т. Б. Кодлубовська, О. І. Костюк, Л. Г. Юрковська, А. С. Третьякова. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. Тернопіль : ТДМУ, 2017. Т. 2. С. 252. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1877 | - |
dc.description | У роботі обгрунтовано, що наступним кроком у вдосконаленні підготовки лікарів є розвиток трансдисциплінарних підходів як засобу інтеграції та формування цілісної когнітивної професійної світоглядної картини. | uk_UK |
dc.description.abstract | У роботі обгрунтовується, що випускники навчальних закладів виходять з «фрагментарною картиною світу», вказане заважає їм ефективно виконувати професійні завдання (бути компетентними). Можна стверджувати, що бути компетентним, це означає – мати цілісну когнітивну професійну картину світу (КС), яка відповідає реальній КС. Таким чином, перед системою освіти стоїть завдання іншого рівня – забезпечити умови, при яких процеси формування компетенцій забезпечать цілісність сприйняття. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. Тернопіль : ТДМУ, 2017. Т. 2. С. 252. | uk_UK |
dc.subject | формування компетентностей | uk_UK |
dc.subject | мультидисциплінарний підхід | uk_UK |
dc.subject | лікарські компетентності | uk_UK |
dc.subject | професійні компетентності | uk_UK |
dc.title | Мультидисциплінарний підхід у формуванні професійних лікарських компетенцій | uk_UK |
dc.type | Thesis | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТезиЗагальніТернопіль2017.pdf | 36.99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.