Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1785| Назва: | Обрії розвитку адаптивного навчання | 
| Автори: | Мінцер, О. П. | 
| Ключові слова: | адаптивні технології навчання інтелектуальні технології навчання автоматизовані навчальні системи індивідуально спланована послідовність модулів знань для навчання системи управління навчанням | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Короткий огляд (реферат): | Досліджено можливість суттєвого підвищення якості навчання в післядипломній медичній освіті шляхом направленого змінення послідовності модулів знань, їхніх розмірів, форм подачі навчального матеріалу тощо, комплементарного до рівня знань суб’єкту навчання. Запропонована модульна структура платформи навчання в післядипломній медичній освіті. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1785 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Обрїї розвитку адаптивного навчання2017_1_4.pdf | 691.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

