Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.date.accessioned2020-08-20T06:23:41Z-
dc.date.available2020-08-20T06:23:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1785-
dc.description.abstractДосліджено можливість суттєвого підвищення якості навчання в післядипломній медичній освіті шляхом направленого змінення послідовності модулів знань, їхніх розмірів, форм подачі навчального матеріалу тощо, комплементарного до рівня знань суб’єкту навчання. Запропонована модульна структура платформи навчання в післядипломній медичній освіті.uk_UK
dc.subjectадаптивні технології навчанняuk_UK
dc.subjectінтелектуальні технології навчанняuk_UK
dc.subjectавтоматизовані навчальні системиuk_UK
dc.subjectіндивідуально спланована послідовність модулів знань для навчанняuk_UK
dc.subjectсистеми управління навчаннямuk_UK
dc.titleОбрії розвитку адаптивного навчанняuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обрїї розвитку адаптивного навчання2017_1_4.pdf691.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.