Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1785
Назва: | Обрії розвитку адаптивного навчання |
Автори: | Мінцер, О. П. |
Ключові слова: | адаптивні технології навчання інтелектуальні технології навчання автоматизовані навчальні системи індивідуально спланована послідовність модулів знань для навчання системи управління навчанням |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено можливість суттєвого підвищення якості навчання в післядипломній медичній освіті шляхом направленого змінення послідовності модулів знань, їхніх розмірів, форм подачі навчального матеріалу тощо, комплементарного до рівня знань суб’єкту навчання. Запропонована модульна структура платформи навчання в післядипломній медичній освіті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1785 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Обрїї розвитку адаптивного навчання2017_1_4.pdf | 691.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.