Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorБабінцева, Л. Ю.-
dc.contributor.authorМироненко, Н. В.-
dc.contributor.authorКвілінська, А. І.-
dc.date.accessioned2020-08-20T06:20:32Z-
dc.date.available2020-08-20T06:20:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1784-
dc.description.abstractОстанній час знаменується швидким розвитком комп’ютерних систем передавання знань та контрою їх засвоєння [1,4-7]. Більш того, за допомогою адаптивних та інтелектуальних технологій навчальна система враховує індивідуальні здібності суб’єкту навчання, його попередні знання, вміння. Основна мета нових технологій полягає в забезпеченні на основі персональних даних суб’єкту навчання такого процесу навчання, що буде з точки зору якості та швидкості засвоєних знань максимально ефективним. На ринку сьогодні існують десятки систем управління навчанням (англ. - LMS - Learning Management System). Вони знайшли своє місце й в медичній освіті, особливо в післядипломній. Проте, оцінювання якості навчання залишилося практично незмінним, що не дає можливості ні порівнювати якість передавання знань, ні зіставляти характеристики різних технологічних процесів.uk_UK
dc.titleНові характеристики якості навчального процесуuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нові характеристики якості навчального процесу 2017.pdf148.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.