Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1784
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Бабінцева, Л. Ю. | - |
dc.contributor.author | Мироненко, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Квілінська, А. І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-20T06:20:32Z | - |
dc.date.available | 2020-08-20T06:20:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1784 | - |
dc.description.abstract | Останній час знаменується швидким розвитком комп’ютерних систем передавання знань та контрою їх засвоєння [1,4-7]. Більш того, за допомогою адаптивних та інтелектуальних технологій навчальна система враховує індивідуальні здібності суб’єкту навчання, його попередні знання, вміння. Основна мета нових технологій полягає в забезпеченні на основі персональних даних суб’єкту навчання такого процесу навчання, що буде з точки зору якості та швидкості засвоєних знань максимально ефективним. На ринку сьогодні існують десятки систем управління навчанням (англ. - LMS - Learning Management System). Вони знайшли своє місце й в медичній освіті, особливо в післядипломній. Проте, оцінювання якості навчання залишилося практично незмінним, що не дає можливості ні порівнювати якість передавання знань, ні зіставляти характеристики різних технологічних процесів. | uk_UK |
dc.title | Нові характеристики якості навчального процесу | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нові характеристики якості навчального процесу 2017.pdf | 148.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.