Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1782
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2020-08-20T06:14:20Z | - |
dc.date.available | 2020-08-20T06:14:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1782 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано методики кількісного та інтегрального оцінювання впливу стресу в лікарів у процесі тестування їхніх знань під час атестації. Обґрунтовано проблеми, що виникають при дослідженні стресів у навчальній діяльності. Проведений аналіз теоретичних та емпіричних досліджень стресових станів лікарів при навчанні під час безперервного професійного розвитку дозволяє стверджувати, що ознаки стресового стану в лікарів під час складання іспитів досить добре вивчені, але ідентифікація їх та рівень відповідності стресу не мають математичного підтвердження. Тому висловлена думка, що управління стресом можливе лише шляхом використання індивідуальних прогностичних характеристик на основі статистичного моделювання. Представлено загальні критерії оцінювання стресового стану за об’єктивними показниками. Показано, що досягнення об’єктивних оцінок компетентності, знань та вмінь лікарів під час комп’ютерного тестування повністю залежить від забезпечення ефективної адаптації до зовнішніх і внутрішніх обставин іспиту. Також постулюється, що неодмінною складовою процесу комп’ютерного іспиту є його комплементарна до особистості організація процесу, в результаті чого емоційне сприйняття процесу навчання буде позитивним, іспити формуватимуть позитивну самооцінку, процес засвоєння знань стане систематичним і цілісним. | uk_UK |
dc.subject | стрес | uk_UK |
dc.subject | стресогенні чинники | uk_UK |
dc.subject | інтегральні оцінки | uk_UK |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UK |
dc.subject | безперервний професійний розвиток лікарів | uk_UK |
dc.subject | копінг-процес | uk_UK |
dc.subject | тестовий контроль знань | uk_UK |
dc.subject | прогнозування стресу | uk_UK |
dc.subject | профілактика стресу | uk_UK |
dc.title | Інформаційні технології оцінювання впливу стресу на результати тестового контролю знань лікарів. Аналітичний огляд. Перше повідомлення | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інформаційні технології оцінювання впливу стресу на результати тестового контролю2017 .pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.