Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2020-08-20T06:14:20Z-
dc.date.available2020-08-20T06:14:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1782-
dc.description.abstractПроаналізовано методики кількісного та інтегрального оцінювання впливу стресу в лікарів у процесі тестування їхніх знань під час атестації. Обґрунтовано проблеми, що виникають при дослідженні стресів у навчальній діяльності. Проведений аналіз теоретичних та емпіричних досліджень стресових станів лікарів при навчанні під час безперервного професійного розвитку дозволяє стверджувати, що ознаки стресового стану в лікарів під час складання іспитів досить добре вивчені, але ідентифікація їх та рівень відповідності стресу не мають математичного підтвердження. Тому висловлена думка, що управління стресом можливе лише шляхом використання індивідуальних прогностичних характеристик на основі статистичного моделювання. Представлено загальні критерії оцінювання стресового стану за об’єктивними показниками. Показано, що досягнення об’єктивних оцінок компетентності, знань та вмінь лікарів під час комп’ютерного тестування повністю залежить від забезпечення ефективної адаптації до зовнішніх і внутрішніх обставин іспиту. Також постулюється, що неодмінною складовою процесу комп’ютерного іспиту є його комплементарна до особистості організація процесу, в результаті чого емоційне сприйняття процесу навчання буде позитивним, іспити формуватимуть позитивну самооцінку, процес засвоєння знань стане систематичним і цілісним.uk_UK
dc.subjectстресuk_UK
dc.subjectстресогенні чинникиuk_UK
dc.subjectінтегральні оцінкиuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectбезперервний професійний розвиток лікарівuk_UK
dc.subjectкопінг-процесuk_UK
dc.subjectтестовий контроль знаньuk_UK
dc.subjectпрогнозування стресуuk_UK
dc.subjectпрофілактика стресуuk_UK
dc.titleІнформаційні технології оцінювання впливу стресу на результати тестового контролю знань лікарів. Аналітичний огляд. Перше повідомленняuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.