Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1781
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінцер, О. П. | - |
dc.contributor.author | Вернер, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-20T06:12:12Z | - |
dc.date.available | 2020-08-20T06:12:12Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1781 | - |
dc.description.abstract | Швидкий розвиток комп’ютерних систем передачі знань та контролю їх засвоєння, що отримали назву « Системи управління навчанням (англ. - LMS -Learning management system)», забезпечив їх використання практично в усіх напрямках вищої освіти, у тому числі й в медичному навчанні, особливо в післядипломній медичній освіті [1-3]. На жаль,загальні оцінки якості навчання практично не змінилися. Залишилася й загальна стратегія педагогічного процесу. | uk_UK |
dc.title | Інформаційні технології оцінки якості педагогічного процесу | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інформаційні технології оцінки якості педагогічного процесу 2017.pdf | 135.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.