Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorВернер, О. М.-
dc.date.accessioned2020-08-20T06:12:12Z-
dc.date.available2020-08-20T06:12:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1781-
dc.description.abstractШвидкий розвиток комп’ютерних систем передачі знань та контролю їх засвоєння, що отримали назву « Системи управління навчанням (англ. - LMS -Learning management system)», забезпечив їх використання практично в усіх напрямках вищої освіти, у тому числі й в медичному навчанні, особливо в післядипломній медичній освіті [1-3]. На жаль,загальні оцінки якості навчання практично не змінилися. Залишилася й загальна стратегія педагогічного процесу.uk_UK
dc.titleІнформаційні технології оцінки якості педагогічного процесуuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.