Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1781
Назва: | Інформаційні технології оцінки якості педагогічного процесу |
Автори: | Мінцер, О. П. Вернер, О. М. |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Швидкий розвиток комп’ютерних систем передачі знань та контролю їх засвоєння, що отримали назву « Системи управління навчанням (англ. - LMS -Learning management system)», забезпечив їх використання практично в усіх напрямках вищої освіти, у тому числі й в медичному навчанні, особливо в післядипломній медичній освіті [1-3]. На жаль,загальні оцінки якості навчання практично не змінилися. Залишилася й загальна стратегія педагогічного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1781 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інформаційні технології оцінки якості педагогічного процесу 2017.pdf | 135.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.