Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1781
Назва: Інформаційні технології оцінки якості педагогічного процесу
Автори: Мінцер, О. П.
Вернер, О. М.
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Швидкий розвиток комп’ютерних систем передачі знань та контролю їх засвоєння, що отримали назву « Системи управління навчанням (англ. - LMS -Learning management system)», забезпечив їх використання практично в усіх напрямках вищої освіти, у тому числі й в медичному навчанні, особливо в післядипломній медичній освіті [1-3]. На жаль,загальні оцінки якості навчання практично не змінилися. Залишилася й загальна стратегія педагогічного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1781
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.